28-fashion-sketches-by-fernando-vicente

در مقایسه با رنگ های ترکیبی ، لباس هایی که در رنگ های اصلی (زرد ،قرمز یا آبی) یا رنگ های فرعی (نارنجی، بنفش،سبز) تولید می شوند، مخاطب محدودتری دارند. با این که یک لباس به طور مجزا ، در رنگ اصلی می تواند به تنهایی جذاب جلوه کند. رنگ های ترکیبی طرفداران بیشتری دارند . مشتری اوقات کمی در سال لباس زرد روشن می پوشد ، اما همان مشتری ممکن است همان لباس را در رنگ های سیاه، خاکستری، یا سورمه ای ، دفعات بیشتری بپوشد.
ترکیبات رنگی تاثیرگذار برای یک مجموعه ، از رنگ های موجود در طبیعت بهره می برند. برای مثال رنگ های جواهرات، سنگ ها، چاشنی ها و بسیاری دیگر.

دوره آموزشی مد و طراحی لباس(کلیک کنید)

درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *