آموزش طراحی لباس

انتخاب معتبر ترین کلاس آموزش طراحی لباس و آشنایی با دوره طراحی لباس جهت ورود به بازار کار حرفه ای آن و آشنایی با نکات کلیدی برای انتخاب بهترین آموزشگاه طراحی لباس، به شما توصیه می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید .

آموزش طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزش طراحی لباس از 0 تا 100 ، رشته طراحی لباس امروزه به یکی از مشاغل پرطرفدار دنیا تبدیل شده است. خیلی از سلبریتی ها و هنرپیشه های معروف دنیا برای شرکت در مراسمات هنری ، طراح لباس مخصوص خود را دارند.

نیاز بازار به طراحان لباس روز به روز بیشتر می شود تا جایی که امروزه خیلی از افراد ، با دوره طراحی لباس به درجه بالای شغلی به صورت تخصصی می رسند. برای اینکه به یک طراح حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید و در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشید؛ باید با اصول و قواعد در کلاس طراحی لباس آشنا شوید و بتوانید صفر تا صد این کار را انجام دهید.

آموزش طراحی لباس
آموزش طراحی لباس
بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران

مشاوره برای دوره طراحی لباس

بهترین آموزش طراحی لباس ۰ تا ۱۰۰

برای آموزش طراحی لباس اگر بخواهید از طریق آزمون سراسری به انتخاب رشته طراحی لباس بپردازید؛ در خوشبینانه ترین حالت وارد یک دانشگاه می شوید و تازه ماجرا آغاز می شود.

برای فارغ التحصیل شدن از این رشته حداقل باید یک زمان ۴ ساله را طی کنید و از همه مهم تر پس از آن برای یادگیری برخی از مفاهیم و همچنین انجام کارهای عملی ، باید به سراغ یک آموزشگاه معتبر بروید و دانش خود را در این زمینه ، تکمیل کنید.

حال اگر از روش دوم یعنی شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس در آموزشگاه را انتخاب کنید ؛ مسیر برایتان هموارتر خواهد شد. چرا که اولا دیگر نیازی به گذراندن واحدهای درسی در یک دوره زمانی طولانی مدت نخواهید داشت و ثانیا تمامی آنچه که نیاز است به عنوان طراح لباس بدانید را به راحتی در این دوره ها، آموزش می بینید. حتی اگر مبتدی باشید؛ برای شرکت در این دوره ها نهایتا ۶ ماه زمان نیاز دارید تا بتوانید به طور جامع و کامل و تا مرحله پیشرفته، آموزش های لازم در زمینه طراحی لباس را فراگیرید.

در این دوره آموزشی هر آنچه یک طراح لباس برای تولید لباس از صفر تا صد نیاز دارد تا بتواند لباس را از مرحله طراحی و ایده پردازی به مرحله اجرا در بیاورد را آموزش می بیند .

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن اقدام به برگزاری دوره های طراحی لباس با برترین روش های آموزشی کرده است . اساتید این مجموعه دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و در زمینه مد و طراحی لباس در کشور مطرح می باشند . همچنین برترین مزیت دوره طراحی لباس در این مرکز استفاده از متدهای روز دنیا و طراحی از ایده تا اجرا می باشد

بهترین دوره آموزش طراحی لباس

ویژگی کلاس طراحی لباس خوب

حتما این ضرب المثل معروف را شنیده اید که “وقت طلاست”، به راستی همین گونه است و این حق هر کسی است که برای یادگیری هر حرفه ای در قبال زمانی که می گذارد، دستاورد قابل توجهی داشته باشد. بنابراین اگر قصد شرکت در یک کلاس آموزشی طراحی لباس را دارید؛ قبل از صرف هزینه و زمان ، بایستی به خوبی در این زمینه، تحقیق کنید.

کلاس آموزشی که به این منظور انتخاب می کنید باید معتبر باشد و شما را از ایده تا اجرا، همراهی کند. در صورتی که با انتخاب اشتباه، آموزش های نادرستی دریافت کنید؛ علاوه بر اینکه زمان خود را هدر داده اید، انگیزه خود را هم برای ادامه مسیر از دست خواهید داد.

اگر به سراغ آموزشگاه با سابقه و معتبری بروید؛ این نوید را به شما می دهیم که بتوانید از این رشته که امرزه جزمشاغل پولساز دنیا محسوب می شود؛ به خوبی کسب درآمد کنید. صنعت پوشاک همواره جایگاه خاصی داشته و هیچ گاه نیاز بازار به طراحان لباس برای خلق مدل های خلاقانه و متنوع، اشباع نمی شود. همه ما می توانیم در زمینه علایقی که داریم پیشرفت کنیم و احساس بهتری در زندگی داشته باشیم. کافی است عاقلانه انتخاب کنیم و برای رسیدن به هدف خود، برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

صفحه اینستاگرام آموزش طراحی لباس

در کشورهای پیشرفته دنیا هدف از آموزش یک حرفه یادگیری مهارت ها و خلاقیت های لازم برای ورود به بازار کار رشته مورد نظر می باشد و در رشته طراحی لباس که مربوط به صنایع پوشاک می باشد یادگیری و آموزش پایه طراحی لباس از صفر تا پیشرفته توصیه می گردد.

ویژگی مهمی که یک کلاس طراحی لباس خوب باید داشته باشد این است که تا اجرای ایده های شما همراهتان باشد و خلاقیت شما را در زمینه طراحی لباس به خوبی پرورش دهد . خوشبختانه دوره های آموزش طراحی لباس درمرکز آموزش خانه صنعت و معدن از این ویژگی، برخوردار است. در واقع ما معتقدیم که اگر اجرای ایده های خود را بلد نباشید؛ به حرفه طراحی لباس مسلط نشده اید. کلاس های آموزشی طراحی لباس مطابق با استانداردهای بین المللی بایستی از سطوح مقدماتی شروع شده و در سطوح پیشرفته خاتمه یابد تا بتوانند تمامی مباحث را در این زمینه، آموزش دهند.

یادگیری کلاس طراحی مد و لباس و پارچه در موسساتی که به جای آموزش نهایی تولید لباس فقط روی نقاشی زیبای لباس یا به اصطلاح تصویر سازی لباس فوکوس دارند نیز نمی تواند شما را برای بازار کار این رشته آماده نماید.

سرفصل های دوره طراحی لباس

سرفصل هایی که در دوره طراحی لباس خانه صنعت و معدن می گذرانید؛ بر اساس استاندارد های جهانی است. این سرفصل ها شامل ۵ رشته دانشگاهی طراحی لباس ، طراحی پارچه ، دوخت و الگو ، نساجی و مارکتینگ جهت تولید در صنایع پوشاک می شود.

تمامی این شاخه ها به همدیگر مرتبط بوده و نمی توان هیچکدام را به صورت جداگانه ، آموزش داد. از آنجایی که دوره طراحی لباس این آموزشگاه شامل آموزش طراحی لباس به صورت صفر تا صد می باشد؛ تمامی این سرفصل ها را پوشش خواهد داد . سرفصل های دوره طراحی لباس از مقدماتی تا پیشرفته بدین شرح است

مبانی طراحی فیگور و اندام شناسی

ترم اول

رنگ شناسی تخصصی لباس

ترم دوم

پرورش خلاقیت و ایده پردازی

ترم سوم

اکسسوری پارچه و لباس

ترم چهارم

مولاژ یا الگو سازی حجمی

ترم پنجم

نرم افزار طراحی لباس

ترم ششم

آموزشگاه طراحی لباس با مدرک معتبر

قطعا شما به دنبال شرکت در آموزشگاه طراحی لباس با مدرک معتبرهستید، واقعیت این است که داشتن تجربه و مهارت در یک حرفه همواره بر داشتن مدرک، مقدم است اما داشتن مدرک هم برای یک طراح لباس خالی از لطف نیست.

مدارکی که موسسات مختلف فعال در زمینه طراحی لباس ارائه می کنند شامل مدرک فنی و حرفه ای، مدرک ارشاد و مدرک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در حال حاضر تنها موسسه مورد تایید وزرات صنعت، معدن و تجارت در کشور، مرکز آموزش خانه صنعت و معدن می باشد که با سرفصل های منطبق با استانداردهای بین المللی و ارائه مدارک بین المللی توانسته جایگاه ویژه ای در بین فعالان این رشته، داشته باشد.

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن بعد از اتمام دوره ها به هنرجویان مدارک معتبر و بین المللی ارائه می دهد که قابل ترجمه نیز می باشد و هنرجویان می توانند با مراجعه به دارلترجمه های رسمی در سراسر کشور مدرک خود را به زبان کشور مقصد ترجمه کنند .

کلاس طراحی لباس
کلاس طراحی لباس
نوع برگزاری کلاس ✔️ دوره حضوری و آنلاین
قیمت دوره طراحی لباس ✔️ وابسته به سطح هنرجو
تعداد ترم ها ✔️ شش ترم
سطح کلاس طراحی لباس ✔️ آموزش تعاملی از صفر تا صد
اساتید آموزشگاه ✔️ اساتید برجسته و خبره

آیا رشته طراحی لباس بازار کار دارد؟

بازار کار رشته طراحی لباس در ایران به زودی اشباع نمی شود. صنعت مدلینگ کشور هموراه به طراحان خوش ذوق برای این کار نیاز داشته و دارد.

برای اینکه بتوانید در این بازار درآمد خوبی داشته باشید؛ باید هم در این زمینه حرفه ای شوید و هم با علم روز و متدهای جدید طراحی لباس، آشنا باشید. با چنین شرایطی می توانید به نیاز بازار به خوبی پاسخ دهید.

دقت داشته باشید برای ورود به بازار کار این رشته بایستی طرح های ایجاد شده روی کاغذ به مرحله اجرا یا تولید درآید و موسساتی که کار نهایی اجرا شده لباس (ژوژمان) نداشته باشند؛ نمی توانند شما را برای درآمدزایی از این رشته، آماده کنند.

برای شرکت در دوره های جامع طراحی لباس می توانید با کارشناسان دپارتمان ما از طریق واتس اپ یا شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

آموزش طراحی لباس چطور است؟

برای اموزش طراحی لباس این که در حال حاضر مدرک دانشگاهی شما چه چیزی است؛ اصلا اهمیت ندارد.

اگر به حرفه طراحی لباس علاقه مند هستید و تاکنون حتی هیچ تجربه کوچکی هم در این زمینه نداشته اید؛ باز هم اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است این است که به این حرفه علاقه و در کنار آن، تلاش و پشتکار داشته باشید.

توانایی تجسم و ایده پردازی و توانایی طراحی لباس با مداد رنگی ، گواش ، ماژیک مارکر و … و همچنین توانایی ارتباط با خیاطان و اجرای ایده های خود، مدیریت پروژه و کالکشن سازی و… مسائلی هستند که به مرور در دوره آموزش طراحی لباس یاد می گیرید و همچنین طریقه جمع آوری پرتفولیو نیز در این دوره ها آموزش داده می شود و برای افرادی که که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند این مسئله بسیار حائز اهمیت است .

آموزش طراحی لباس
بهترین آموزش طراحی لباس با مدرک بین المللی
بهترین آموزش طراحی لباس با مدرک بین المللی

دوره طراحی لباس تهران

اگر بخواهید به یک آموزشگاه طراحی لباس در تهران بروید؛ قطعا گزینه های زیادی پیش رو خواهید داشت اما همان طور که ذکر کردیم باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که آموزش های خود را مطابق با استانداردهای بین المللی و دانش روز ، ارائه دهد. برای اینکه از این موضوع اطمینان خاطر پیدا کنید؛ ما به شما پیشنهاد مشاوره می دهیم.

تحقیق در زمینه پیدا کردن یک آموزشگاه زمان زیادی از شما نمی گیرد و چیزی که در پایان دریافت می کنید؛ قطعا ارزش این وقت گذاشتن را خواهد داشت.

جهت مشاوره و راهنمایی در این حوزه می توانید با کارشناسان دپارتمان طراحی لباس مرکز آموزش خانه صنعت و معدن در تهران ارتباط برقرار نمایید.

قیمت دوره طراحی لباس مقدماتی تا پیشرفته

هزینه دوره جامع طراحی لباس وابسته به سطح شما و نظر کارشناسان دپارتمان متغیر است .

ثبت نام کلاس طراحی لباس در تهران

گفتیم اولین قدم برای ورود به این حرفه پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر است که آموزش های مطابق با استانداردهای بین المللی داشته باشد. پس از یافتن آموزشگاه ، نوبت به ثبت نام می رسد.

خوشبختانه امکان ثبت نام آنلاین در خانه صنعت و معدن وجود دارد و در صورتی که انتخاب شما این آموزشگاه باشد؛ بدون مراجعه حضوری و به راحتی می توانید در کلاس آموزش جامع و کامل طراحی لباس ، ثبت نام کنید.

هزینه ای که برای این کار باید صرف کنید مربوط به هزینه اولیه شرکت در کلاس ها و هزینه مربوط به تهیه لوازم طراحی می باشد. خوشبختانه آموزش ها به گونه ای پیش می رود که برای تهیه لوازم طراحی لباس و پارچه های تمرینی نیازی به پرداخت هزینه های سنگین در ابتدای کار، نخواهید داشت.

شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا برای شرکت در این دوره باید خیاطی بلد باشد یا خیر؟! پاسخ منفی است. همانطور که گفتیم هیچ پیش زمینه ای لازم نیست و تمامی آنچه که شما برای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه ای نیاز است بدانید؛ در همین دوره به شما آموزش داده خواهد شد .

بهترین دوره طراحی لباس

مشاوره و ثبت نام

دوره طراحی لباس چقدر طول می کشد؟

همانطور که گفتیم دوره طراحی لباس خانه صنعت و معدن یک دوره آموزش جامع از مقدماتی تا پیشرفته و از صفر تا صد است.

مدت زمانی که برای شرکت در این دوره باید بگذارید بین ۶ الی ۷ ماه است که بایستی هر هفته دو بار در این کلاس آموزشی ، شرکت کنید. برای شرکت در این دوره به هیچ پیش شرطی نیاز ندارید و تمامی مباحثی که نیاز است بدانید در این مدت به طور کامل به شما آموزش داده می شود. تنها چیزی که شما برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید؛ اجرای تمرین های کلاسی است. لازم به ذکر است که در خانه صنعت و معدن دوره ای به نام مقدماتی یا پیشرفته وجود ندارد.

زیرا براساس استانداردهای بین المللی برای یادگیری این حرفه نباید هیچ فاصله ای بین دوره ها وجود داشته باشد و دوره مقدماتی تا پیشرفته به صورت یکجا در همان دوره آموزشی، گنجانده شده است.

دوره طراحی لباس
دوره طراحی لباس حضوری
آموزشگاه طراحی لباس
بهترین آموزشگاه طراحی لباس تهران
بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران

چگونه در رشته طراحی لباس موفق شویم

لازمه موفقیت در این رشته در درجه اول علاقه است. اگر به صنعت مدلینگ علاقه مند هستید و داشتن پشتکار لازم را برای حرفه ای شدن در خود می بینید؛ جای هیچ معطلی وجود ندارد.

انسان ها باید به دنبال علایق خود باشند و در همان زمینه به فعالیت بپردازند زیرا تنها در این صورت است که از کار کردن لذت می برند. پس علاقه و پشتکار شرط اصلی برای موفقیت در این رشته است.

پس از آن باید صبر و حوصله کافی برای طراحی را داشته باشید. در ابتدای راه لازم است طرح های مختلفی را روی کاغذ بکشید و اگر صبور نباشید؛ قطعا نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

قدم سوم همان انتخاب دوره آموزشی خوب و معتبر است که به شما در رسیدن به مقصد و هدف نهایی ، بسیار کمک می کند. اگر آموزش هایی که می بینید اصولی و بر اساس متدهای روز دنیا باشد؛ به سرعت می توانید در این زمینه موفق شده و وارد بازار کار شوید. آنجاست که درخواست های متعددی از مزون ، کارخانه ها ، شرکت های مختلف برای طراحی لباس به سمت شما، سرازیر می شود .

مطالبی بیشتر در مورد آموزش طراحی لباس که شاید دوست داشته باشید ! 

بلاگ تخصصی طراحی لباس

سوالات متداول در مورد آموزشگاه طراحی لباس

اگر با دیدن طرح ها و لباس های زیبا احساس خوبی به دست می آورید، اگر فکر می کنید که ایده و خلاقیت خاصی در مورد لباس دارید ، اگر عاشق مد و زیبایی هستید و نهایتا اگر حاضرید برای علاقه خود سخت کوشانه به دنبال اهداف خود باشید، شرکت در این کلاس مناسب شماست باقی کار را به ما واگذار‌ کنید.

دوره آموزش طراحی لباس در مرکز‌ آموزش خانه صنعت و معدن به صورت جامع بوده و رویکرد اجرایی برای کسب درآمد از این حرفه اجرا می شود.برای اطلاعات بیشتر با کلیک روی سایت با ما همراه شوید.

وجود جمعیت جوان بالا به گواهی آمار جمعیت و علاقه وافر و روز افزون جوانان به حوزه مد و زیبایی و کمبود خلاقیت در صنایع پوشاک کشور فرصتی مناسب برای علاقه مندان به مد و لباس فراهم ساخته است. برای اطلاعات بهتر وارد سایت شوید با کارشناسان دپارتمان مد و لباس خانه صنعت و معدن ارتباط بگیرید.

4.6/5 - (237 امتیاز)

36 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام من کیانا هستم و تقریبا ۱۱ سالمه و علاقه خییییلی زیادی به نقاشی و مخصوصا طراحی لباس دارم و میخواستم این کار رو حرفه ای دنبال کنم میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  • دختر 14ساله ای دارم که میگه دوست داره طراحی لباس رو یاد بگیره به نظر شما این سن برای یادگیری این حرفه زود نیست

    پاسخ
    • كلاس ها مختص افراد از ١٤ سال به بالا هست،براى دريافت مشاوره در اين خصوص ميتوانيد با شماره ى ٤٤١١١٢٢٩-٠٢١ تماس بگيريد .

      پاسخ
    • سلام،روز خوش،
      آیا در دوره طراحی، شناخت یا آشنایی کامل پارچه هم ارائه میشه؟

      پاسخ
    • برای این دوره باید پایه طراحی داشته باشیم؟

      پاسخ
    • سلام
      قیمت دوره چنده؟ برای کسانی که نمیتونن حضوری شرکت کنن امکان آموزش مجازی هست؟ آیا یاد میگیریم که چطور از این صنعت درآمد داشته باشیم یا نه میشه مثل درسی که خوندیم و بی نتیجه شد؟ یعنی طوری هست که ما رو با دنیای واقعی در طول همان دوره آشنا کنه و با بازار ارتباط بده؟ 🙏

      پاسخ
      • سلام همراه گرامی ، براى اطلاع از شهريه دوره لطفا با شماره ٤٦٠٩٤١١٨-٠٢١ تماس بگيريد.
        – بله كلاس هاى ما هم به صورت حضورى و هم به صورت آنلاين و نيمه حضورى برگزار ميشود.
        – دوره هاى ما ويژه ى افرادى ست كه ميخواهند از مبتدى تا پيشرفته آموزش ببينند و وارد بازار كار حرفه اى شوند.همچنين امروزه با پيشرفت دنياى تكنولوژى و وارد شدن عرصه ى مد در دنياى متاورس ، دانشپذيران مجموعه ما علاوه بر آموزش ها به صورت دستى ،به طور كامل و حرفه اى ، فضاى 3D را نيز آموزش خواهند ديد كه بتوانند علاوه بر داخل كشور، در بازار جهانى نيز فعاليت كنند.

        پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    این مدرکی که دریافت میکنیم رو میشه باهاش برای بورسیه تحصیلی ارشد درخواست داد؟یعنی لیسانس محسوب میشه و برای دانشگاه های بین المللی معتبره؟میشه دوره طراحی مد رو فشرده تر یاد گرفت بجای 6 ماه مثلا سه ماه؟

    پاسخ
    • همراه گرامی ، مدركى كه ارائه مى شود مدرك معتبر از طرف خانه صنعت ، معدن و تجارت است كه در دارالترجمه هاى رسمى كشور قابل ترجمه هست و مى توانيد در خارج از كشور از آن استفاده كنيد. و همچنين دوره به صورت جامع و 6 ماهه برگزار ميشود و امكان فشرده تر شدن نيست.

      پاسخ
  • من به طراحی لباس علاقه دارم ولی هیچی بلد نیستم
    و برای طراحی لباس هدف دارم و میخوام در دانشگاه هنر تهران قبول شم و یه سوال داشتم اینکه در کل چقدر طول میکشه که با شرکت در کلاس ها حرفه ای شد؟

    پاسخ
    • سلام همراه گرامى ،شما بدون هيچگونه پيشنيازى ميتوانيد در كلاس ها شركت كنيد و هرآنچه كه يك طراحى لباس به ان احتياج دارد را در طول ٦ ماه آموزش خواهيد ديد.در كنار آموزش اصولى كه آموزشگاه صنعت و معدن ان را تضمين مى كند ،شما به تلاش و تمرين زياد احتياج داريد زيرا يك طراح لباس ،بدون تمرين و به دست اوردن تجربه حرفه اى نخواه شد .

      پاسخ
  • سلام ببخشید من اگه بخوام از اولین ترم بدون انکه چیزی بلد باشم شهریه چه مقداره؟؟؟

    پاسخ
  • من مدرس هستم می‌خواستم بدونم چطور می‌شه با مجموعه شما همکاری داشت

    پاسخ
  • سلام ایا هنگام اموزش طراحی یاد میگیریم که دوخت لباس هم انجام بدیم به صورت کامل؟؟؟

    پاسخ
  • دوره کلاسهای طراحیتون فقط مختص یانوان هست یا برای آقایون هم دارید؟

    پاسخ
  • دوره های خیاطی هم با مدارک معتبر اینجوری میشه قرار بدین؟

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر اگر شخصی بخواد در زمینه طراحی لباس هایی مثل لباس عروس یا مانتو فعالیت کنه باید طراحی لباس رو دنبال کنه یا طراحی دوخت و همین دوره هایی که معرفی کردید پاسخگوی این نیاز هستند؟

    پاسخ
    • همراه گرامی ، براى اينكه بخواهيد طراحى تخصصى انجام بدين بايد طراحى لباس رو آموزش ببينيد و طراحى دوخت الزامى نيست. بله همين دوره ها كافيه چون شما از صفر تا صد طراحى لباس رو آموزش ميبينيد و اماده ى ورود به بازار كار حرفه اى ميشويد .

      پاسخ
  • سلام برای شرکت در دوره آموزش طراحی لباس ،کلاسها بصورت حضوری برگزار میشوند یا اگر ساکن شهرستان باشیم بصورت آنلاین هم امکان شرکت و ثبت نام در کلاس ها و ارائه مدرک رو داریم؟

    پاسخ
    • سلام همراه گرامی
      کلاس ها هم به صورت حضوری (تهران) و هم آنلاین برگزار می شود
      شما همراه گرامى ميتونيد در كلاس هاى آنلاين شركت كنيد كه تفاوتى با كلاس هاى حضورى ما ندارد.
      برای ارتباط بیشتر با شماره ٤٦٠٩٤١١٨-٠٢١ تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من یک طراح لباس هستم ولی نمیدونم کجا باید برای وارد به بازار کار بروم و امکان دورکاری در بازار کار هست؟
    موقعیت مکانیم اصفهان است

    پاسخ
    • با سلام
      امكان دوركارى براى يك طراح لباس وجود داره و بايد كار انلاين انجام بديد، اگر مسلط به نرم افزار طراحى لباس هستيد كه عالى ترم هست و ميتونيد قبل از اينكه هزينه كنيد براى توليد كارهاتون ،نمونه هاش رو داخل پيجتون بذاريد و سفارش بگيريد،
      اما اگر طراحى هستيد كه كار دستى انجام ميديد بايد نمونه كار توليد كنيد و داخل پيج بذازيد و به فروش برسونيد.
      يا اينكه اگر نخواستيد طراحياتون رو خودتون توليد كنيد بايد كالكشن اماده كنيد و به مزون هاى مختلف سر بزنيد و طرح هاتون رو به فروش برسونيد .

      پاسخ
  • سلام ادرس اموزشگاه کجا هست

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر مدرکی که ارائه میدید زیز نظر سازمان فنی حرفه ای یا وزارت علوم هست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید